1. ДОСТАВКА НА БИЛЕТИ
Билетите за Findependent Summit се продават чрез платформата Paysera Tickets, като всички плащания, доставки и евентуални рекламации се обработват в съответствие с общите условия и политики на Paysera.
След успешно плащане, електронният билет ще бъде изпратен автоматично на имейл адреса, въведен при регистрация. Ако не получите билета си до 1 час, моля, проверете папка “Спам” или се свържете с поддръжката на Paysera Tickets или с нашия екип.
2. ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА И ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ
Съгласно чл. 57, т. 12 от Закона за защита на потребителите, правото на отказ в 14-дневен срок не се прилага при договори за предоставяне на услуги, свързани със свободното време, когато в договора е посочена конкретна дата или период на изпълнение.
Тъй като билетите за Findependent Summit осигуряват участие в конкретно събитие с фиксирана дата, клиентът няма право да се откаже от покупката и не може да върне билета, освен в следните случаи:
- При отмяна на събитието от страна на организатора – в този случай сумата за билета ще бъде възстановена в пълен размер в срок до 14 календарни дни, по начина, по който е извършено плащането, или по предоставена от клиента банкова сметка.
- При техническа грешка при плащане или дублирано закупуване – клиентът може да се свърже с нашия екип или с платформата Paysera Tickets, като представи доказателства за двойното плащане.
3. ПРОМЯНА НА ДАННИ ПО БИЛЕТ
Ако не можете да присъствате, но желаете да предоставите билета си на друг човек, е възможно да направите промяна на името на участника, като се свържете с нас или с екипа на Paysera поне 48 часа преди събитието. Възможността за преиздаване на билета зависи от техническите възможности на платформата и сроковете, определени от организаторите.
4. КОНТАКТИ
Ако имате въпроси, свързани с получаването на билета или рекламация, можете да се свържете с нас на: hello@findependent.bg